۴۰۰ استارت‌آپ و شرکت امروز زیر چتر "اینوتکس" قرار می‌گیرند

۴۰۰ استارت‌آپ و شرکت امروز زیر چتر "اینوتکس" قرار می‌گیرند

یازدهمین دوره رویداد اینوتکس امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در پارک فناوری پردیس آغاز به کار می‌کند.
به گزارش ایسنا، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارت‌آپ و شرکت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس امروز گشایش یافت.
این نمایشگاه یک رویداد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.
تلاقی سه ترند برتر زیست‌بوم نوآوری و فناوری، از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها، تا افزایش همکاری و مشارکت و شبکه‌سازی میان بازیگران اصلی از اهداف اصلی اینوتکس تعریف شده است.
این نمایشگاه از امروز سه‌شنبه ۲۰ ازدیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۳ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس ادامه دارد.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج‌هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی، استارت‌آپ، شتاب‌دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد برپا شده که جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده‌های حضوری و برخط ارائه می‌شود.
در طول برگزاری ۱۰ دوره گذشته در مجموع بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ شرکت و استارت‌آپ ایرانی و خارجی به عنوان غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور داشتند و بیش از ۸۰ هزار نفر نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.
اینوتکس صرفا یک نمایشگاه نیست؛ بلکه هر ساله به منظور توسعه مشارکت و همکاری‌های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نوآورانه، رویدادها و بخش‌های جانبی متعددی در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود.
امسال نیز در این نمایشگاه بخش‌های جانبی و رویدادهای متنوعی از قبیل Pitch INOTEX رقابت استارت‌آپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران و رقابت فینال همزمان با نمایشگاه که رقابت نهایی در روزهای نمایشگاه است، برگزار می‌شود.
ایستگاه آینده Nextation از دیگر برنامه‌های این رویداد است که طی آن گفت‌وگو درخصوص جدیدترین فناوری‌ها همچون اینترنت اشیا، ساخت پیشرفته، علوم شناختی، مهندسی اقلیم متاورس و ... که زندگی انسان‌ها و کسب و کارها را در آینده‌ای نزدیک متحول خواهند کرد، استیج اینوتکس، برگزاری سخنرانی‌ها، ‌ارائه داستان‌های موفقیت و شکست استارت‌آپ‌ها، رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه (ریورس پیچ)؛ ‌معرفی نیازهای معدنی، ‌نفت و مواد غذایی و معرفی حکمرانی دانش‌بنیان؛ گفت‌وگو در خصوص حکمرانی دانش‌بنیان‌ها در ایران و مقایسه آن با نمونه موفق جهان در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ بعد از ظهر امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، ‌ عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس و جمعی از فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری کشور رسما افتتاح می‌شود. 


20 ارديبهشت 1401 12:14
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟